🐟

Here - Alessia Cara

最近单曲循环的歌

Here - Alessia Cara

I guess right

我猜

now you've got the last laugh

现在你一定很得意

I'm sorry if I seem uninterested

如果我看起来兴致乏然,真是不好意思

Oh I'm not listening no I'm indifferent

哦,我没有听,不,我毫不在意

Truly I ain't got no business here

这里的一切真的都与我无关

But since my friends are here

既然朋友们都在这里

I just came to kick it

我也会过来赴约

But really I would rather

但是,说真的,我宁愿

be at home all by myself

一个人待在家里

Not in this room with people

而不是和整屋

who don't even care about my well being

根本不在意我的人在一起

I don't dance don't ask

我不跳舞,别邀请我

I don't need a boyfriend

我不想找男朋友

So you can go back

所以,请你回去吧

please enjoy your party

好好享受你的派对

I'll be here somewhere in the corner

我会待在角落里

Under clouds of marijuana

屋子笼罩着大麻的烟气

with this boy who's hollering

这个男孩大声吼叫

I can hardly hear

但音乐声太嘈杂

Over this music I don't listen to

我无法听清他的话

And I don't wanna get with you

我不想跟你一起玩

So tell my friends

所以,告诉我的朋友们

that I'll be over here

我要离开这里

Oh here oh here

哦,离开这里

Oh I asked myself what am I doing here

哦,我问自己,来这里干嘛

Oh here oh here

哦,离开这里

And I can't wait till

我迫不及待

we can break up out of here

想要离开这里

Excuse me if I seem a little

如果我看起来对此兴致乏然,

unimpressed with this

请原谅我

An antisocial pessimist

我是个不爱交际的悲观主义者,

but usually I don't mess with this

但我一般不会打扰别人

And I know you mean only

我知道,你并没有

the best and your

任何恶意

Intentions aren't to bother me

你并不想骚扰我,

but honestly I'd rather be

但说真的,我宁愿

Somewhere with my people

找个地方,和朋友们一起,

we can kick it and just listen to

约约并且

Some music with a message

听听音乐

like we usually do

就像往常一样

And we'll discuss our big dreams

我们会聊一些宏伟的梦想

how we plan to take over the planet

我们计划如何接管这个星球

So pardon my manners

所以,原谅我无理的行为

I hope you understand that I'll be here

我希望你能明白,我是个有追求的人

Not there in the kitchen

而不是在厨房里

With the girl who's always

和女孩总是

gossiping about her friends

背后议论她的朋友

So tell them I'll be here

所以,告诉他们,我会在这里

Right next to the boy who's throwing up

我的身旁,有个男孩被大家抛了起来

Cause he can't take

因为他已经

what's in his cup no more

醉得不省人事

Oh god why am I here

哦,上帝啊,我为什么会在这里

Oh here oh here

哦,离开这里

Oh I asked myself what am I doing here

哦,我问自己,来这里干嘛

Oh here oh here

哦,离开这里

And I can't wait till

我迫不及待

we can break up out of here

想要离开这里

Hours later congregating next

几个小时之后,冰箱旁边

to the refrigerator

聚着一堆人

Some girl's talking about

有女孩在谈论

her haters she ain't got none

她讨厌的人,她不会有大成就

How did it ever come to this

一切怎么会变成这样

I should never come to this

我本不该沦落到这一步

So holla at me I'll be in the

所以大声叫我,我会待在车里

car when you're done

当你结束以后

I'm stand-offish

我态度傲慢

don't want what you're offering

对你的提议不屑一顾

And I'm done talking awfully sad

我不再说话

it had to be that way

那样真叫我伤心

So tell my people

所以,告诉我的朋友们

when they're ready that I'm ready

当他们准备好了,我已准备就绪

And I'm standing

我站在

by the tv with my beanie low

电视机旁压低了帽子

Yo I'll be over here

哟,我即将离开这里

Oh here oh here

哦,离开这里

Oh I asked myself what am I doing here

哦,我问自己,来这里干嘛

Oh here oh here

哦,离开这里

And I can't wait till

我迫不及待

we can break up out of here

想要离开这里


评论

热度(1)